Tuesday, February 22, 2011

Intrebare si raspuns


PARTEA A 6-A

Ce s-a intamplat in urmatoarele minute Flavia nu mai stia .Se trezise pe o banca in bratele lui Eduard iar capul ei era pe umaru lui. Tot ce stia e ca inainte se simtea singura insa acum ii era foarte bine. Ar fi vrut sa tina o vesnicie acel moment dar Eduard  observa ca are ochii deschisi si o intreba daca se simte mai bine. Revenind la realitate ii raspunse:
-Da . Acum ma simt mai bine.
Insa nu era de loc asa. Avea o usoara durere de cap, se certase cu cea mai buna prietena a ei si oare ce credea el acum despre ea ?Ce mult i-ar fi placut sa dispara acum sa dea timpul inapoi si sa nu mearga la acea intalnire.Insa acest lucru nu se putea intampla...-Flavia?..
-Aaa da ai spus ceva ?
-Am spus ca Diana ne-a explicat ce s-a intamplat in baie si ii pare rau ca te-a jignit.
O jignise? Flaviei i se parea mai degraba ca o insultase dar bineintele ca prietena ei  nu ar fi recunoscut acest lucru in fata lui Marius care o credea un ingeras.
-Fosta mea prietena  ar fi trebuit sa se gandeasca ca o sa-i para rau inainte sa ma jigneasca.
-Se face cam tarziu ,ar trebui sa mergem.
Mergeau foarte incet. Nici  unul nu se grabea . Era o dupamiaza perfecta pentru luna Aprilie.Soarele slab era sus pe cer iar ici colo vedeai cate un copilas care era foarte incantat de vremea buna.Isi aduse aminte de sora ei si de faptul ca ele ieseau mereu afara primavara.Ea nu intelegea de ce persoanele bune trebuie sa moara.
-Flavia! 
-Aa da.
-Iar nu ma asculti, spuse el cu un zambet pe buze, fapt care o bucura pe Flavia  ne dorind ca el sa se supere pe ea dar chiar ii zbura mintea in alta parte.
-Ba da te ascult doar ca mi-am adus aminte de ceva.
-Poate ar trebui sa lasam discutia pe alta data probabil inca esti suparata pe ce s-a intamplat.
- Nu, sunt bine.Putem vorbi acum daca vrei.
-Bine.Tu cu Diana sunteti prietene de mult timp nu cred ca ar trebui sa va certati.
Chiar nu avea chef sa mai discute acest subiect,totusi Eduard avea dreptate. Isi cunostea bine prietena.Stia ce fel de persoana e dar totusi se suparase chiar daca se astepta la lucruri de genul asta din partea ei.Flavia se gandea ca mai are putin si va ajunge acasa...
-Gata. O lasam balta. Vad ca nu te poti concentra si ai tot dreptul sa fi asa. Ne vedem luni la scoala.
-Bine. Pa!
                                                                         VA URMA...

12 comments:

  1. Pe de o parte ea trebuia să fie mulţumită, că numai aşa a avut ocazia să fie doar cu el... iar despre prietena ei, Flavia a fost o bleagă să se supere, ne dăm seama că de fapt tot ce ni se întâmplă este cu un scop bine precis, nimic nu este întâmplător pe lumea asta, nu trebuie să ne întrebăm: De ce? Răspunsul îl vom avea cu siguranţă... foarte frumos, mi-a plăcut! :-)

    ReplyDelete
  2. Kateryna ai dreptate nu trebuia sa se supere dar cand iti spune cineva apropiat ceva care te jigneste te intristezi putin.

    ma bucur mult ca ti -a placut>:d<

    ReplyDelete
  3. Scrii atat de frumos , doar ca acum ai terminat un pic prea brusc :( Unde e suspansul Denisa? ;;)

    ReplyDelete
  4. Mallynna intradevar asa este doar ca nu am mai avut inspiratie;))

    ReplyDelete
  5. N-am mai urmarit aceasta poveste, insa acum am plecat de unde ramasesem si am citit in continuare. Tin in continuare sa cred ca e o poveste frumoasa.:)

    ReplyDelete
  6. Nu e nimic Denisa, muncind ne perfectionam :)
    Tu scrii foarte frumos! Sa nu iti pierzi niciodata aceasta credinta

    ReplyDelete
  7. hai ca-ti dau un raspuns ! ;P
    http://www.youtube.com/watch?v=inn6R3EHGI4

    ReplyDelete
  8. Ana Maria Ignat multumesc mult?>:d<

    Mallynna ai perfecta dreptate:) mersi de sfat asa voi face in continuare:)

    ReplyDelete
  9. Eiiii Mallynna da de unde mereu suspans... ?? Îi bagi idei în cap şi după aia iar aşteptăm o săptămână să ne dea iar o bombonică... În fine mie îmi place foarte mult şi sunt sigură că şi ţie dar ai vrut s-o necăjeşti puţin... :-)

    ReplyDelete
  10. Kateryna nu am zis niciodata ca nu imi place :) Scrie foarte frumos! Dar uneori avem nevoie si de mici imbolduri pentru a ne perfectiona >:D< Iar ea stie ca nu ii zic cu rautate

    ReplyDelete
  11. pff:))
    ai ajuns mai celebra ca madona:)))
    :D:D:D

    da, pai ce pot sa spun mi-au luat-o toti inainte:D

    ReplyDelete
  12. Mallynna stiu ca nu ai zis cu rautate;))

    Kateryna am promis ca nu va mai las sa asteptati asa de mult si o sa ma tin de cuvant>:d<

    Lavi nu sunt mai celebra ca madona:))
    si nimeni nu ti-a luat-o inainte:x

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...