Sunday, March 20, 2011

Doar prieteni?!

Capitolul 2

-Ce bine ca v-am gasit!Iubitule mama ta a spus sa vii pana in casa.
-Vin imediat scumpo. Du-te tu inainte.
-Bine. Pa Alexa.
Ea zambii dar cand Mia  pleca si Josh se ridica ii spuse cu privirea atintita in jos:
-Mai fals de atat nici ca puteai fi.
El pleca fara sa spuna nimic.In cele din urma se ridica si ea dar un fosnet din spate o facu sa intrebe:
-De cat timp stai acolo?
-De destul incat sa imi dau seama ca intre tine si Josh e ceva mai mult decat vreti voi sa recunoasteti.
-Mai nou iti place sa tragi cu urechea Dan?
-Nu as face asta daca nu as fi nevoit. Oricum de ce nu imi spui ce e intre voi doi?
-Vrei sa spui ce a fost.
-Ce a fost , ce este , ambele.
-A fost ceva neimportant, nu e nimic.
-Nu te cred.
-Bine poate el inca ma mai place putin.
-Si replica ta de la inceput?Mi s-a parut ca erai sentimentala.
-Ai dreptate . Ti s-a parut.
-Sti ca nu e corect nu?
-Fata de cine?
-De Mia…. , si si dde mminnee, se balbai Dan.
-Ca sa vezi! Se pare ca vom avea un nou cuplu.
-Despre ce tot vorbesti Mark? Intreba Alexa , incruntandu-se.
-Eh, nimic. Sti tu, prostii de ale mele.M-au trimis sa va spun ca masa e gata. Aa haide Alexa nu te supara.Sti ca nu vorbesc serios.
-Mda ,daca zici tu.
-Hai zambeste. Am convins-o pe mama sa faca prajitura ta preferata.
-Ai convins-o pentru mine sau pentru Josh? Intreba ea sarcastica  desi stia déjà raspunsul deoarece ce doi frati nu se intelegeau  niciodata in ciuda faptului ca erau gemeni.
-Eee, de parca nu ai sti. Hai sa il ajungem pe Dan din urma inainte sa inceapa sa planga.
Ajunsi acasa toti ii asteptau.
-Ma intrebam de ce intarziati asa de mult, dar acum ca Dan  a juns inainte si voi doi mai tarziu cred ca stiu de ce.
-Imi pare rau sa o spun fratioare dar cred ca incepi sa bati campii.
-Prefer sa fiu asa decat sa ma uit toata ziua dupa fete.
-Gata baieti. Nu are rost sa va certati, zise Mia.
-Ai o prietena isteata.Poate ar trebui sa  iei exemplu de la ea Joshi.
Joshi. Cuvantul preferat al lui Mark pentru a-si enerva fratele.
-Daca aveti de gand sa  va certati  nu am chef sa stau si sa va ascult. Eu ma duc sa mananc,zise Alexa.
-Ai dreptate, vin cu tine adauga Mia.
-Aha! Baietii mei preferati. Nu v-a fost dor de mine dragilor?
-Cynthia ce faci aici? Spuse amandoi aproape in acelasi timp.
                                                                             VA URMA...

11 comments:

  1. multumesc surioara mea mare>:d<
    te iubesc:x

    ReplyDelete
  2. Asa e,din ce in ce mai interesant,M-ai bagat un pic in ceata cu atatea personaje,dar apoi mi-am revenit si am priceput care ce zice si ce vrea:)

    Astept continuarea:) >:D<

    ReplyDelete
  3. Mda si eu a trebuit sa recitesc, si sunt placut impresionata. Foarte frumos Denisa.

    ReplyDelete
  4. Ce reiese din povestioara ta... vezi pe toate drumurile în ziua de azi. Falsitate; minciună; răutate... ş.a

    ReplyDelete
  5. Deniza C poate ai dreptate, insa nu aceasta a fost intentia mea

    ReplyDelete
  6. De ce deniza? de ce reiese rautate? eu nu vad povestea chiar asa si mai apoi stiu ca va avea un final fericit!

    ReplyDelete
  7. :) Eu ti-am zis tie pe mess cum sta treaba!

    Deci astept continuarea:-w

    Nu uita: Nici cei mai mari scriitori nu au fost pe placul tuturor

    ReplyDelete
  8. Sunt cam in ceata , nu inteleg de unde au aparut atatea personaje si despre cine este vorba ....

    Am inteles ceva ca sunt toti frati sau nu stiu ... in fine ...

    Imi place felul tau de scrie dar ai adaugat mult prea multe personaje deodata :)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...