Thursday, May 5, 2011

Secretul tau

                               5
Francesca statea pe un scaun avand mainile legate la spate.Incerca sa se elibereze dar nu reusea. Ii auzuea pe ceilalti cum umblau prin casa si pe Andres care vorbea la telefon.Orele treceau pe nesimtite iar luna aparu pe cerul intunecat.Ceasul de pe perete anunta ora 23:50 cand Andres intra in camera si spuse:
-Uite cum facem.Eu o sa te dezleg in caz ca mai sunt oameni pe strada dar daca te gandesti sa faci vreo prostie… te poti considera moarta… si stii ca nu imi place sa glumesc.
-Ciudat ... si eu care credeam ca asta e specialitatea ta.
-O sa avem timp de povestit mai incolo, acum hai sa mergem.
Aerul de afara era rece iar in fata blocului erau 3 masini negre cu geamuri fumurii. Ea se urca in cea din mijloc si dupa 20 de minute masina se oprii.Cladirea in care intra era una foarte mare cu multe camere. O usa se deschise si o femeie insotita de doi oameni venii spre ea.
-Alice!
                                                  VA URMA...
Categories:

4 comments:

  1. Da ma tii in suspans:)) asa putin postezi:)) ma faci curioasa:))

    ReplyDelete
  2. eu cred ca adevarata ta calitate este sa tii oamenii in suspans:))
    imi place;x

    ReplyDelete
  3. C.L.M. nu prea am avut inspiratie

    29decembrie ma bucur ca iti place

    >:D<

    ReplyDelete
  4. Se mai intampla sa nu avem inspiratie, eu stiu asta mai bine ca oricine dar sper ca urmatoarea parte e mai lunga ;)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...