Monday, December 19, 2011

O viata complicata

                                                                   26
Merg dupa Alex si ajungem intr-o incapere mare cu o masa in mijloc.Doua tacamuri erau asezate pe masa fata in fata.
-I-a loc, eu ma duc pana la bucatarie.
Eu ma asez si ma uit prin incapere.Alex se intoarce dupa un minut cu o tanara cam de 25 de ani ce ducea doua farfurii cu mancare.El se aseaza pe scaunul din fata mea si acea tanara pune farfuriile pe masa.
-Mai doriti ceva?
-Nu Dina, multumesc, zice Alex apoi imi spune pofta buna cand tanara pleaca.Ii raspund la fel si incep sa mananc.Chiar era buna mancarea.Ma uit la Alex si il intreb:
-De unde stii cine e jumatatea mea?
-M-am uitat in dosarele celor mai mari.Acolo scrie multe lucruri despre fiecare dintre noi.
-Deci te-ai documentat despre cine e jumatatea mea.
-Nu doar a ta.Si a lui Teo, a mea a lui Mark.....
-Cine e a lui Mark? il intrerup eu foarte curioasa.El se uita la mine serios apoi zambeste cand vede ca imi las privirea in jos si spune:
-Te intereseaza asa de tare?
-Da... oarecum.Curiozitatea.Dar e Megan nu?
-Nu.Ellen.
-Cum?! Dar ei nu au nici o legatura unul cu altul.
-Asa scria acolo.Nu stiu de unde stiu cei mai mari toate astea dar la bunica ta si la multi altii partea cu jumatatea a mers.
-O stii pe bunica?
-Da. Am vazut-o o data cand eram cu mama.Urma sa ma invete ca sa ajung un vindecator bun dar....
-Dar?
-Nu stiu ce s-a intamplat.Mama nu mi-a mai zis nimic.
-Si tu esti vindecator?
-Da, la fel ca tine, zice el zambind.O usa se deschide si Dina intra venind spre noi.Se opreste si spune:
-Scuzati-ma domnule dar a venit Dan.
-Bine Dina, vin imediat.
Ea pleaca si Alex se ridica de pe scaun.
-Ma intorc imediat Mira.
Am stat cateva minute singura mancand.Nu era nici un ceas in camera asta asa ca nu aveam de unde sa stiu cat e ora.Dupa un timp cand farfuria mea era goala Alex se intoarce si imi spune:
-Vino cu mine.Vreau sa vezi ceva.
-Ce anume mai exact?
-Nu are legatura cu sora sau mama ta.Vreau sa iti dau ceva.
Am mers dupa el pana am ajuns la o camera.Alex deschide usa si imi spune zambind sa intru inauntru.Si aceasta camera era mare iar culoarea dominanta era albastru.Am presupus ca e camera lui Alex.El merge pana la un dulap il deschide, cauta ceva prin el si apoi scoate o cutie nici prea mare nici prea mica.Vine spre mine si imi intinde cutia.
-Poftim.A fost a bunicii tale si acum trebuie sa fie a ta.
-Trebuie sa fie a mea o cutie din cartile cu basme?, intreb eu uitandu-ma putin la cutie.
-Aparentele inseala.Uita-te inauntru.
Eu deschid cutia si vad un lantisor cu o inimioara argintie si inimioara avea aripi.Era simpla dar foarte frumoasa.Ma uit la Alex zambind si apoi spun:
-Multumesc.E frumoasa.Dar puteai sa i-o dai Emiliei.
-Ea nu e genul care sa se omoare cu super puterile ei.De fapt inca nu stie ce puteri are.
Apoi se aude un sunet ca o alarma.Alex devinde serios si pleaca repede inainte sa il intreb ce se intampla.Imi pun inimioara la gat ca sa nu o pierd si merg spre usa.O deschid dar cand fac un pas pe hol ca sa vad ce se intampla cineva se izbeste in mine si cad.Ma uit la persoana care era si ea pe jos si fac ochii mari cand o vad pe Megan in fata mea.Ea ma imbratiseaza strans ca si cand nu ar vrea sa mai imi dea drumul niciodata.Alex vine langa mine si isi pune mana dreapta pe capul lui Megan iar aceasta adoarme.Mana lui avea o stralucire albastra la fel ca atunci cand eu vindecam o rana.Un alt tanar de cam 21 de ani vine si o ia pe Megan in brate.
-Du-o in camera Dan, o sa vin si eu imediat.Esti bine Mira?ma intreaba el si ma ajuta sa ma ridic dar eu ma uitam la Dan care a intrat intr-o camera si nu l-am mai vazut.
-Da.Ce cauta Megan aici Alex?
                                                                Va urma

16 comments:

  1. mersi muult ca l'ai pus>:D< insa, ca de obicei, astept cu nerabdare next:)

    ReplyDelete
  2. Yuko: nu ma asteptam sa citeasca cineva asa de repede:))
    o sa il pun maine
    :d

    ReplyDelete
  3. Si ziceai ca te-ai blocat :))).De unde ? Frumos :x,imaginea lantisorului sa intiparit in mintea mea si am si eu unul identic daca stau bine sa ma gandesc :d .Si ce va urma 8->?
    Stiu ca ,curiosi mor repede ,dar eu nu sunt [-(.Aproape deloc :)))!

    ReplyDelete
  4. am vrut sa intru pe blog la mine sa vad niste chestii, si am dat fara se vreau pe al tau [eu am opera si le am puse ... unul dupa altul cum ar veni, daca intelegi;)]si app, multumesc ca pui maine >:D<

    ReplyDelete
  5. :X...eu tot il astept pe Eas...:))...pana vine krek imbatranesc..defapt...asta face asteptarea si mai palpitanta...;))...frumos denisa...next...:D

    ReplyDelete
  6. Cat de multi poti sa scri, deja am dus lipsa postarilor de cand nu am mai intrat pe blogger ;))

    ReplyDelete
  7. Ramona: s-au intors aseara ideile:)))

    ReplyDelete
  8. Yuko: am inteles si nu ai pentru ce:x

    ReplyDelete
  9. Goda: am multa inspiratie si o sa plec joi asa ca scriu acum :d

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...