Friday, March 30, 2012

Perechea perfecta

Perechea perfecta!Va potriviti dragilor si inca foarte mult.La suprafata sunteti perfectiunea intruchipata iar in interior......
Nu am crezut ca exista oameni asa.Defapt stiam ca exista dar nu ma asteptam sa cunosc.Viata imi ofera surprize dar sa nu deviem de la subiect.In seara asta voi sunteti starurile.Cei care mi-ati facut cel mai mult rau.Daca inima mea ar fi malefica cred, nu, sunt sigura ca as incerca sa inlocuiesc fericirea din voi cu tristete.Nu stiu sigur daca sunteti fericiti dar stiu ca sunteti perechea perfecta.Inima mea isi doreste sa fiti fericiti dar chiar daca e rau mi-as dorii sa o cunosc pe fata care o sa te faca sa suferi dragule.Chiar mi-ar placea.... Judeca-ma daca vrei, puteti spune amandoi ce vreti stiu ca pentru mine nu mai existati.
Ei doi=la suprafata perfecti
Cei ce par perfecti poate ca nu sunt asa de perfecti...

42 comments:

  1. "Cei ce par perfecti poate ca nu sunt asa de perfecti..."

    O final perfect şi foarte sugestiv! <3

    ReplyDelete
  2. După părerea mea perfecțiunea nu există, indiferent despre ce vorbim, iubire, oameni. Când te îndrăgostești vezi totul colorat în roz dar mai târziu, când revii cu picioarele pe pământ, când dai de greutăți și începi să vezi defectele partenerului lucrurile se schimbă, ai de ales, faci compromisuri sau fiecare își vede de viața lui.

    ReplyDelete
  3. Cei ce par prea fericiti poate au ceva de ascuns.Aparentele inseala.Be happy!Big Hug!>:D<

    ReplyDelete
  4. Eheee, de cate ori n-am avut si eu sentimentu' asta! Te sustin, sper si eu ca ea sa-l faca sa sufere! ;)

    ReplyDelete
  5. Conteaza mai mult sa fi perfect la suflet decat la exterior...exteriorul este foarte inselator...iar ultima fraza este geniala:x

    ReplyDelete
  6. Nimeni nu poate fi perfect, cel mult perfectibil :) frumos articolul :)

    ReplyDelete
  7. asa e cateodata sa sti,sunt unele persoane care APARENT sunt fericiti si arunca zambete in stanga si-n dreapta, desii relatia lor se clatina...dar ...exista iubiri care chiar sunt adevarate...:)...si cand spun iubirir adevarate...nu ma refer la "iubiri si perechi perfecte"...cum le denumesti tu...eu nu cred ca exista asa ceva..:)
    oricum imi place postarea ta...si sti dc?pentru ca ai curajul sa spui tot ce simti...:X
    :*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu intotdeauna spun ce simt... dar nu imi place sa ma ascund, eu zic direct si la obiect:d

      Delete
  8. interesant :-?hmmm

    ReplyDelete
  9. ei sunt cei ce ti-au luat fericirea?

    ReplyDelete
  10. Foarte adevarat !
    Multi isi insusesc ,,masti" cu care sa apara in public , dar cand sunt singuri atunci ii vezi in naturaletea lor .
    Multi incearca sa para altceva , dar toti care incearca intr-un moment esueaza .
    Intr-o carte pe care am citit-o se spunea :,,Fii natural , iti vei supune sufletul intelegerii si puterii sale "
    Mi-a placut mult articolul :x !

    *Scuze ca nu am putut intra pe mess , dar am avut probleme cu curentul electric !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut si nu e nimic.Am citit de pe blogul tau.

      Delete
  11. Asa e..:|!.
    Pare atat de perfect..dar defapt nu e.

    ReplyDelete
  12. poate sunt, poate nu sunt fericiti nu stim... inteleg atat de bine sentimentul ce il descri...

    ReplyDelete
  13. nimeni nu poate sa fie perfect, nici macar o pereche.

    ReplyDelete
  14. Urasc cuplurile ce se dau drept ''prefecte'':|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu incep sa nu mai suport oamenii populari.

      Delete
  15. da sunt tot felul oameni :) asta e:D:)

    ReplyDelete
  16. Nu sunt deloc:) ce e afara de multe ori e opusul in interior:)

    ReplyDelete
  17. buna.am si eu un locsor in blogroll-ul tau?

    ReplyDelete
  18. Cred că s-au plictisit de perfecțiunea aia :)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...