Monday, July 2, 2012

Noua viata

Intrebare:
Nu ma crezi ca nu imi pasa?Vrei sa vezi ca nu ma doare deloc de toti fostii mei prieteni?Vrei sa vezi ca nu ma mai uit la acele persoane care mi-ai zis ca mereu vom fi prietene?Vrei sa vezi ca le urez sa nu fie fericite?

Raspuns:Da, chiar vreau sa vad asta.Vreau sa le arati ca nu te intereseaza de ele asa cum nici lor nu le pasa de tine.
Un zambet se strecoara pe fata in timp ce ea isi face o noua viata in care nu mai cunoaste trecutul.Tot ce a facut parte din trecut e ingropat si ignorat.Trecutul nu mai exista.E doar o straina cu ei toti, cu acei oameni falsi.De acum inainte cuvantul"prieteni"e scos din vocabular.
Se anunta o noua viata in care exista doar amici si viitor.
Fara trecut, fara prieteni, asta chiar va fi o viata frumoasa.Poate ca acum chiar a rasarit soarele.

31 comments:

  1. Fara cuvantul "PRIETENI" in vocabular?? Off.. nu prea imi place cum suna.! Adica eu mereu am avut si voi avea prieteni, insa acestea se rezuma la 2-3. Restu sunt amici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi place cum suna si presimt ca va fi foarte bine:x

      Delete
  2. A făcut ceea ce trebuia,adică să uite trecutul!Priveşte doar înainte de-acum,trăieşte prezentul şi gândeşte-te la viitor!

    ReplyDelete
  3. E greu sa gasesti un prieten bun, dar e greu si sa'l pastrezi dupa ce reusesti sa'l gasesti:p...poate tu nu vrei prieteni, dar o sa vina ei la tine fara sa'ti dai seama:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si atunci o sa ii fac sa plece :))))
      Abia astept :x

      Delete
  4. E urat fara prieteni..macar 2-3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am prieteni dar am amici deci nu cred ca e urat:d

      Delete
  5. in ziua de azi cuvantul prietenie nu prea mai exista...doar umbra acestui cuvant!!!

    ReplyDelete
  6. Viata fara prieteni nu poate fi posibila. Te vei hrani artificial o perioada de timp , dar intr-un final , vei avea nevoie de prieteni pentru a continua !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba poate fi posibila.Mai nou, din punctul meu de vedere totul e posibil.Ma descurc mult mai bine singura, fie ca ma crezi sau nu eu nu mai am prieteni.
      Si sunt convinsa ca pot continua asa cum sunt iar daca e adevarat ce spui stiu ce prieten ma poate ajuta, de fapt cred ca acel prieten ma ajuta si acum.

      Delete
  7. :) Genial, asta am decis sa fac si eu:)

    ReplyDelete
  8. Putin egoism nu strica niciodata! :) Fii altruista si generoasa atata vreme cat nu iti dauneaza! Daca nu poti sa fii egoista, mai bine ignori:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca pot sa fiu egoista dar nu cred ca am nevoie:d
      Pot sa ajut si sa vorbesc cu oamenii fara sa am sentimente fata de ei pentru ca doar eu contez pentru mine :d

      Delete
    2. Eu zic ca pana si o persoana care nu simte nimic pentru cei pe care ii ajuta poate fi egoista..macar un pic, pentru a nu cadea intr-o lumina proasta, pentru a nu se profita de bunatatea sa...chiar daca tu zici ca nu suferi, nu cred ca ti-ar conveni sa ajuti si sa nu fii apreciata pentru asta...

      Delete
    3. Deja s-a intamplat asta:-j
      Insa acum nu mai ajut asa de mult lumea si oricum nu mai imi pasa:-??

      Delete
  9. Poate ca va rasari si soarele,atunci cand te astepti mai putin.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar daca nu rasare viata tot merge inainte:x

      Delete
  10. pare a fi o viata perfecta , daca o poti duce la capat ..:-?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te asigur ca pot sa o duc :x

      Delete
    2. haidee cu posturile ,acum ca esti fericita ce poti face inafar de a posta fericirea ta pe blog <3?

      Delete
    3. Ce pot face?Pot sa zambesc:x

      Delete
  11. Ah ! Parca ar fi povestea mea :|
    Totul va fi bine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca la mine va fi bine atunci si la tine va fi bine>:D<

      Delete
  12. O descriere foarte trista .... :( pacat

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...