Monday, August 6, 2012

Back!

In primul rand as vrea sa va spun un BUNA tuturor, pentru ca nu am mai fost pe aici de cam mult timp.Imi cer scuze pentru asta si pentru faptul ca am plecat fara sa anunt.

Abia ieri m-am intors si am vazut ca am cam multe, de fapt foarte multe lepse de la voi.Se pare ca aceste lepse necesita multa munca si in momentul de fata nu stiu cum sa fac ca sa imi organizez timpul.Imi cer scuze dar nu voi face nici o leapsa.Sper sa nu va suparati, nu o fac cu intentie.

In momentul de fata nu am o stare prea buna.Este legata de inima mea pe care o credeam din piatra dar s-a dovedit ca nu e asa.Insa, stiu ca voi reusi sa o fac din piatra cu orice pret.Nu mai am ce sa va spun, decat: O zi frumoasa!


16 comments:

  1. Iar ganduri triste? :( E atat de aiurea cand crezi ca totul merge spre bine si dintr-o data... Ceva intervine si distruge totul :(
    Curaj si multe ganduri bune! >:D< O zi placuta!

    ReplyDelete
  2. Mereu dar mereu, indiferent de situatie vor fi momente urate.Asa e viata.Niciodata nu e roz.
    mersi la fel :)

    ReplyDelete
  3. bine ai revenit >:D<. cu timpul totul se va schimba .

    ReplyDelete
    Replies
    1. am crezut asta si s-au schimbat dar in rau. :-??

      Delete
  4. Imi pare rau pentru inima ta, pentru ceea ce a mers prost. Dar trebuie mereu sa vedem partea plina a paharului. Ne bucuram ca te-ai intors;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. partea plina? partea plina a paharului e ca nu mai imi pasa de nimeni :d

      Delete
  5. ah, oh, cum se face semnul ala de pe messenger in care iti pui mainile in cap|?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Mersi dar un lucru e sigur la mine, ca nu sunt frumoasa:)

      Delete
  7. Eşti cam radicală când zici că nu îţi pasă de nimeni.
    Ar trebui să selectezi persoanele...sunt sigură că există şi oameni care îţi vor binele!
    Te pup şi sper să treacă vânturile astea negre.
    Cunosc starea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar acei oameni care se presupune ca mi-au vrut binele m-au uitat mai repede decat cei carora nu prea le-a pasat de mine :d
      Eu nu cred ca ar trebui sa selectez vreo persoana.

      Delete
  8. Ma bucur ca te-ai intors pe aici! >:D< imi era dor sa citesc ceva scris de tine , iar cat despre inima de piatra nu are cum sa fie asa ,degeaba spui esti o fiinta umana si are sa iti pese ,chiar daca nu vei arata nimanui asta! Bine ai revenit. :*

    ReplyDelete
  9. Denisucaaaaa! Bine ai revenit >:D< :*:*:* Sper sa nu te superi ca ti-am spus asa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma supar, chiar ma bucur :x:* :x
      MA bucur sa va recitesc postarile tuturor:*

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...