Sunday, August 26, 2012

Cea mai narcisista leapsa

Ca sa incepem cu inceputul Emil a provocat-o pe Zdwuby sa faca o leapsa facuta de el iar Zdwuby m-a provocat pe mine. :)) Haideti sa vedem cum arata aceasta leapsa.

1. Citesti acest blog? Daca da, cat de des ?
Emil- Sincer, chiar nu prea citesc blogul tau  :d
Zdwuby- Iti citesc blogul de fiecare data cand intru pe al meu :d

2. Spune cea mai tare , respectiv cea mai slaba rubrica a acestui blog? In cazul celei mai slabe rubrici, poti da o sugestie de inlocuire a acesteia cu alta.

Emil- nu prea stiu ce fel de rubrici ai pe blog deci nu pot spune.
Zdwuby- Cand citesc ceva nu ma intreb daca e slaba sau nu, asa ca nici in cazul tau nu pot spune.

3. Spune punctele tari ale acestui blog.

Emil-imi place ca postezi des, cred ca esti persoana care posteaza cel mai des pe blog iar asta este bine.
Zdwuby-Imi place mult blogul tau pentru ca nu gasesc acolo articole triste :d Nu stiu daca ai scris si din astea sau poate ca inca mai scri in zilele in care eu nu intru pe blog dar stiu ca mereu gasesc la tine ceva vesel :d

4. Acum spune-le pe cele slabe. Aici poti invoca si ce anume lipseste.

Emil- chiar nu stiu ce sa spun... :-?
Zdwuby- Poate putina fictiune :)

5. Ce parere ai despre tema, respectiv aspectul acestui blog.

Emil- nu prea intru pe blogul tau deci nu pot spune
Zdwuby- Imi place foarte mult :d

6. Ce parere ai despre stilul de scriere de pe acest blog.

Emil-un stil unic subiectiv
Zdwuby- si tu ai un stil unic si imi place ca in unele articole descri foarte mult despre prostia unora:))))

7. Ce parere ai despre autorul acestui blog, in speta despre mine, precizand daca m-ai cunoscut personal sau nu.

Emil- am vorbit de cateva ori pe mess mai de mult dar in ultima vreme sunt prea ocupata ca sa ma pot face asta dar mi-am dat seama ca este o persoana ok si cu bun simt :d
Zdwuby- ei bine, vreau sa va spun ca ea este un geniu :x Are o personalitate vesela si asta este mai mult decat perfect:x Sper  ca va ramane asa mereu pentru ca am inceput sa iau lectii de la ea :))

8. Ai scris vreun guest pe acest blog? Dar ai gazduit vreun guest d-al meu? Daca da, ce te-a facut sa scrii/sa gazduiesti? Daca nu, de ce?

Emil- chiar daca m-a invitat nu am scris din lipsa de inspiratie.
Zdwuby- nu am gazduit nici un guest post.

9. Ce parere ai despre aceasta leapsa?

Intr-adevar este ceva diferit de celelalte lepse :d

10. Ce intrebare ai mai adauga la ea?

O intrebare doar pentru cel care completeaza leapsa: Cat la % iti iubesti blogul?

Si acum, ce asteptati cu totii sau de ce va temeti cu totii :))

Aceasta leapsa merge mai departe la :AlyZ , Alex ,Sorana , Raisa , Sweet LemonLxi

!!Daaar stati ca nu am terminat…leapsa are si cateva reguli : tu preiei aceasta leapsa si o vei completa despre 2 persoane. Minim 2: despre mine (Ca initiator) si despre cel de la care ai preluat-o. Daca o preiei direct de la mine poti sa scrii despre doar o persoana sau poti alege, aleatoriu, o persoana despre care sa scrii. Daca doresti, poti sa scrii despre mai mult de 2 persoane, nu este limita maxima.

Daca cineva nu doreste sau nu poate sa o faca nu este nici o problema >:D<
Categories:

9 comments:

  1. L-ai cam dezamagit pe Emil ... da nu`i problema asta :)) trece el peste seara faina ... faine raspusuri :D

    ReplyDelete
  2. Maine o fac, ca acum mi-e cam somn :D

    ReplyDelete
  3. Interesantă ideea! Sunt nouă pe blogul tău, acum am început să comentez de fapt, dar te urmăresc de mult timp. Ai un blog cu suflet!

    ReplyDelete
  4. Nu e narcisistă pe cât e de amuzantă!

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...