Thursday, August 9, 2012

Lupte

Picaturile cad incet, una cate una si se preling usor pe fata obosita de pe care puteai sa vezi atat de multa suferinta incat ai crede ca acel suflet este mort.
Dar nu era.
Si-ar fi dorit ea sa fie mort dar din pacate sufletul ei inca simtea. Chiar daca nu mai avea aceeasi putere de a simti, datorita numeroaselor cutite ce au fost aruncate, se pare ca sufletul inca mai incerca sa simta catusi de putin.
De ce sa mai simta? Ce sens mai avea? 
Oricum, spera degeaba. Unele lucruri sunt imposibile orice am face. Nu conteaza cati ani astepti, tot e imposibil. Oricat de grea e o lupta care pare imposibila, poti incerca sa lupti cu o mica speranta in tine dar tine minte.
Niciodata nu o sa poti castiga lupta cu sentimentele.

30 comments:

  1. orice ai face, oricat te-ai minti, ele sunt acolo :( si daca vor sa persiste in suflet, nu vor pleca ori ce ai face :( Poti doar sa incerci sa faci altceva, sa uiti, sa te preocu[i de alte lucruri :| Curaj! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pot sa ma mint.Stiu ca nu pleaca nicaieri dar cel putin pot creea un zid care sa tina tristetea la o parte.

      Delete
  2. Singurul inamic al sentimentului este mintea, de cele mai multe ori iese victorioasă.
    Însă a te lăsa în voia lor măcar pentru o clipă se merită.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand acele sentimente nu sunt prea placute eu ma indoiesc ca merita...

      Delete
  3. Cred ca sentimentele ne sunt superioare tuturor .

    Bine ai revenit >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am revenit de destul timp dupa mine si mi-as dori sa fie bine dar nu e.

      Delete
  4. Nimic nu este imposibil pe lumea asta,totul este sa vrei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa vreau?!Aproape ca imi vine sa rad.
      Am vrut si tot ce am reusit sa fac a fost sa ii creez o parere foarte proasta despre mine.Acum ma detesta!
      Era mai bine daca nu vroiam...

      Delete
  5. Denisa, fii tare.
    Ştiu că doare al naibii şi că totul merge pe dos dar fii tare.
    În rest...optimismul e de prisos aici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Optimismul e un cuvant pe care nu il cunosc.

      Delete
  6. Nu cred ca totul e imposibil. Trebuie sa iti doresti foarte mult si chiar sa ai nevoie. Atunci va deveni posibil

    ReplyDelete
  7. eu cred ca putem castiga si lupta cu sentimentele. nu toti putem, dar unii sunt adevarati maestrii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am cunoscut pe nimeni care sa poate asta.

      Delete
  8. De castigat lupta cu sentimentele stiu sigur ca nu poti..ma intreb daca e bine sa o eviti :-?

    ReplyDelete
  9. Daca ai vointa poti lupta pana la capat :)

    ReplyDelete
  10. Eu cred ca o poti infrunta ,chiar si aceasta lupta chiar daca este mai dificila ..drebuie sa te agati de altele care te fac sa lupti si care iti dau un sens ca sa traiesti ,pe celalte ce te ranesc trebuie sa le faci sa dispara si atunci vei castiga lupta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poti sa o infrunti dar nu ai cum sa castigi. :)

      Delete
  11. lupta cu sentimentele, dupa parerea mea, este cea mai crunta.te macina, te distruge, te transforma, te face vorba aia din "om, ne om"....si exact cum ai spus si tu...oricat lupti...este in zadar...pana nu isi face jocul...nu scapi...:|

    ReplyDelete
  12. Ai incredere , si vei castiga lupta!

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...