Wednesday, August 22, 2012

Pentru tine, chiar daca nu citesti

"Cat de frumoasa e dragostea"
Cat de bine e sa iti placa de cineva si el sa te placa pe tine. Sa iti zambeasca si sa iti spuna ca esti cea mai frumoasa. Sa te simti in al 9-lea cer si sa te simti extrem de fericita...

Ei bine, nu toata lumea are parte de asa ceva. Poate ca nu e chiar atat de frumoasa dragostea asta.Poate ca de fapt nu e buna la nimic! Aduce numai lacrimi si tristete. Atunci cand se intampla asta , adica mereu, mai conteaza clipele fericire? Mai devreme sau mai tarziu oricum ajungi sa plangi, sa te certi si poate chiar sa regreti. Atunci care mai e sensul? Daca tot la rau ajungi de ce sa te mai indragostesti? De ce sa mai pui sentimente? Ca sa suferi mai mult la sfarsit?

O data am facut si eu asta. Am vrut sa pun toate sentimentele frumoase din mine ca sa fie bine.
Asta a fost cea mai mare GRESEALA din viata mea.

Stiu ca nu o sa citesti asta dar totusi as vrea sa iti spun ca regret ca te-am cunoscut. As vrea sa iti mai spun ca daca as putea, te-as uri atat de mult, incat aceasta ura ar putea sa mute si muntii. Ai vrea sa stii ce simt acum? Numai gandul la tine imi provoaca o stare de nervozitate! Daca as putea as face sa nu mai existi. Ti-as sterge existenta, dar nu pot. Din pacate pentru mine, din fericire pentru tine, nu pot.
Asta ti-as spune daca  nu ai fi la ignor sau daca m-ai enerva prin alta modalitate.
Am scris aceste randuri aici pentru ca am vrut sa ma descarc. Si da, daca te intrebi, afla ca acum, dupa ce m-am descarcat ma simt MULT mai BINE!
Dar stiu ca nu te intrebi, pentru ca nu te gandesti nici o secunda la mine. Singura data cand ma vezi si te gandesti la mine, e in cosmarurile tale.
Chiar daca nu citesti, nu imi pasa. Eu am vrut sa ma descarc si am reusit!

29 comments:

  1. E frumoasa,dar cred ca dragostea adevarata in forma ei pura o intalnesc tot mai putine persoane..E bine ca te-ai descarcat,chiar daca el va citi sau nu...

    ReplyDelete
  2. Eu cred ca va citi :D asa e felul meu ... sunt mai increzator in mine :)) zi faina

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine sa fii increzator dar pun pariu ca nici nu mai imi stie blogul:))

      Delete
  3. E bine sa te descarci intr'un mod sau altul...si nu se stie niciodata cum ajunge intamplator sau nu pe aici sa citeasca:p si chiar daca nu o face...e bine pentru tine ca te'ai descarcat:)

    ReplyDelete
  4. nu stiu daca e corect ce faci...

    ReplyDelete
  5. E bine ca te-ai descarcat :) Si da, nu toti au parte de iubire. Iar cei care au parte, nu stiu sa aprecieze asta la fel de mult ca cei care n-au parte... Sunt sigura ca esti de acord :)
    E adevarat ca dragostea poate rani si la final ajungi sa versi oricum lacrimi, insa daca n-ar fi dragostea, unde am ajunge? Eu zic ca niciunde...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu zic ca si cu ea nu ajungem nicaieri :-??

      Delete
    2. Atata timp cat nu e impartasita e clar ca nu ajungem nicaieri...

      Delete
  6. Fara iubire eu nu concep omenirea. Si ce daca se rezuma pana la urma totul la tristete? pana la urma vei gasi pe cineva care sa te iubeasca si sa-l iubesti si nu se va termina cu lacrimi decat atunci cand moare, sau poate se va termina si nu cu lacrimi. Spui asta acum, la tristete si la nervi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu am spus asta, pentru ca niciodata nu am putut sa ii plac pe cei care ma plac.

      Delete
  7. Eu mai cred în dragoste, chiar dacă e așa rar întâlnită.
    Și tu o vei întâlni într-o bună zi.
    E bine să te descarci, e cel mai bun medicament uneori!
    Seară frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma indoiesc ca o voi gasi.
      O zi frumoasa :x

      Delete
  8. Te cred si stiu cat de dureros poate fi. As vrea sa ma pot descarca si eu..dar m-am simtit mai bine citindu-ti postarea .
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu stii cat ma bucur sa citesc comentariul tau :x

      Delete
  9. Ce frumos ai scris,Denisa!Eu nu pot sa-mi imaginez viata fara iubire!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Raisa, eu pot sa imi imaginez ;))

      Delete
  10. Eu invidiez toti oamenii indragostiti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori si eu simt asta dar dispare repede.
      Mersi de vizita.

      Delete
  11. of Doamne... Ce trist.. Imi Pare rau Ca Dragostea s-a tranformat in ura... :(
    si inca una imensa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e chiar ura, sau poate e da rnu mai conteaza:d

      Delete
  12. Intr-o zi va citi! Ai sa vezi ;)

    ReplyDelete
  13. Iubim ca sa suferim si suferim ca sa devenim mai puternici in fata obstacolelor... Fiecare experienta aduce o schimbare radicala-tinde sa fie mai mult in rau, devenim neincrezatori, ne inchidem in noi, ne ascundem, devenim reci si duri... dar sunt sentimente care ne fac si buni, ne fac sa zambim atunci cand nu ne asteptam si trebuie sa le primim in fiecare clipa, ca sa ne simtim bine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar sunt si sentimente bune dar mai putine, uneori :d

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...