Tuesday, August 7, 2012

Printul neperfect-Cap.24

Will povestete

A doua zi seara pe la ora 21:00 eu, impreuna cu Amy stateam pe un deal, pe o patura privind luna enorma ce era in fata noastra ca o regina.Cerul intunecat scotea in evidenta culoarea alba a lunii si de asemenea scotea in evidenta tenul perfect al iubitei mele.I-am privit chipul angelic si nu am putut sa nu zambesc.Era atat de frumoasa iar eu puteam sa o privesc ore in sir fara sa ma plictisesc.Aceasta zambeste privindu-ma fix in ochi. Am vrut sa ii iau mana si sa o sarut dar ea si-a strans mainile in jurul burtii si cu privirea in jos mi-a spus:
-Ce o sa se intample mai departe?
-La ce te referi?Nu inteleg.
-La tot!La  mama ta, la noi.Tu esti un print si eu sunt doar...
-Nu spune! am intrerupt-o eu inainte sa zica din nou acele cuvinte si anume "ea e doar o fata" sau ceva de genul asta.
-Cand o sa intelegi vreodata ca pentru mine este foarte importanta si ca nu esti doar o simpla fata , Amy?Uite, daca nu erai tu eu si acum eram tot un baiat rasfatat caruia ii place sa faca doar ce vrea.Mi-ai schimbat viata!Si sa nu imi spui ca exagerez, am adaugat eu repede cand am vazut ca deschide gura ca sa protesteze. Amy, chiar daca nu ma infruntai tot esti o persoana minunata.Poate ca multa lume nu te cunoaste dar nu conteaza asta!Important e sa fii importanta macar pentru cineva.Tu esti pentru multa lume asa, sau ma rog, nu iti cunosc familia dar poti fi sigura ca pentru mine esti importanta. De aceea vreau sa... Amy, de ce plangi?
Ea isi sterge repede lacrimile si isi ridica privirea spre mine zambind.
-Niciodata nu mi-a zis cineva ce mi-ai zis tu si chiar am simtit ca sunt importanta.
Am zambit la gandul ca in cele din urma a inteles ce am incercat sa ii explic.Totusi, pe fata ei era o urma de ingrijorare.O urma ce nu o lasa sa zambeasca prea mult deci nici pe mine nu ma lasa sa zambesc.I-am luat mainile in ale mele si cand m-a privit in ochi am intrebat-o:
-Ce te framanta?
-Nimic.Nu e ceva important...
-Si totusi e ceva.Spune-mi ce este.
-Mama ta nu ma place deloc.
-Mama mea... ei bine ea se obisnuieste mai greu cu schimbarile.Crede-ma asta nu e o problema.Plus ca daca nu te agrea nici macar putin, nu ar mai fi mers in oras dupa rochie.
-Chiar... imi pare rau ca si-a dat banii degeaba pentru mine.
-Nu e nimic.Cand i-am zis ca nu mai mergi la petrecere si ca nici eu nu merg, mi-a spus ca rochia asta o sa fie pentru alta ocazie.
Din nou si-a plecat privirea in jos dar de data asta chiar zambea de-adevaratelea.Am zambit simtind cum bucuria imi invada sufletul.Chiar tineam mult la Amy si in momentul de fata ma consideram cel mai norocos baiat.M-am apropiat putin mai mult de ea si mangaindu-i obrazul cu varful degetelor si lasand ca ochii nostrii sa vorbeasca pentru noi.Ea a fost cea care a deschis seria de sarutat iar eu nu aveam de gand sa o opresc.Ba dimpotriva, am accentuat sarutul facandu-l din ce in ce mai pasional.Ea s-a tras mult mai aproape de mine acum corpurile noastre fiind lipite foarte mult.M-am lasat usor pe spate iar ea a venit peste mine cuprinzandu-mi fata in maini.In tot acest timp nu am incetat din sarutat.Amy s-a oprit pentru cateva secunde, fetele noastre fiind la doar cativa centimetri distanta.Ma privea cu un zambet enorm si sincer pe fata.
-Imi place de tine William.
-Si mie imi place de tine Amelia dar mai mult.
-E imposibil!
-Nu ma crezi?O sa iti demonstrez chiar acum.
Mi-am lipit din nou buzele cu ale ei si din cateva miscari mi-am schimbat pozitia, acum eu eram cel care statea deasupra.De data asta a fost randul meu sa ma opresc din sarutat si sa o privesc.
-Esti frumoasa, i-am soptit la ureche...

Amy si Will povestesc
In continuare nu mai avem ce sa va spunem.Doar ca am mai stat cateva ore sa ne sarutam si sa ne sarutam din nou apoi cand vroiam sa ne oprim urma alta tura de sarutat...
                                                                      Sfarsit

Cam aceasta a fost toata povestea si dupa cum ma stiti deja probabil v-ati dat seama ca va urma alta poveste. Din pacate abia daca am scris un capitol la ea, de fapt jumatate de capitol deci va mai dura  ceva pana cand voi scrie si pe blog.

9 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...