Friday, August 24, 2012

Vise imposibile


Aceste vise imposibile sunt ca o continuare la celelalte vise. Diferenta este ca acele vise se referau la ce imi doream eu legat de o anumita persoana. Acum, aceste vise imposibile nu se refera la un baiat pe care sa-l cunosc ci la unul imaginar. Acest baiat imaginar se presupune ca ar trebui sa fie jumatatea mea. Bineinteles, eu nu cred ca toti oamenii au o jumatate de aceea titlul se numeste Vise imposibile!

                                                                                1
                                                                   Tine-ma de mana!

As vrea sa fii langa mine si sa ma iei de mana cand supararea a pus stapanire pe inima mea.
As vrea sa cred ca existi si ca ma vei iubi din prima clipa in care ma vei vedea.
As vrea sa simt atingerea ta delicata ca si cum mana mea ar fi acoperita de multe pete fine de trandafiri. Iubesc trandafirii albi si vreau sa cred ca si tie iti plac la fel de mult ca mine.
As vrea sa imi oferi un trandafir in timp ce ma iei de mana si imi spui ca ma iubesti degetele noastre s-ar impreuna intr-o stransoare usoara dar sufecient de puternica incat sa simt ca nu vrei sa imi mai dai drumul niciodata...
Tine-ma de mana si hai sa zburam spre stele. Departe de toti si de toate, departe de necazuri sau de tot ce e rau. Sa fim doar noi doi si sentimentele cele mai frumoase. Doar tine-ma de mana si nu imi da drumul. Nici un obstacol nu va sta in calea noastra, daca ma ti de mana si imi spui ca ma iubesti.

...As vrea sa cred ca existi dar e imposibil.Nu da vina pe mine, da vina pe inima mea...
Categories: , , , , , , ,

24 comments:

  1. Acest post îmi aminteşte atât de mult de eşecurile mele..

    ReplyDelete
  2. Da,si eu obisnuiesc sa visez.La fel ca tine ,cred ca e putin probabil sa devina realitate..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am zis putin probabil ci am zis imposibil :d

      Delete
  3. si de ce nu incerci sa iti convingi inima sa creada? nu in acel vis, ci in tine. sunt de acord cu ce ai spus, nu exista o jumatate pentru fiecare, exista un intreg, oamenii nu sunt creati din jumatati de masura! adu-i inimii argumente solide care sa ii dea putere, care sa o ambitioneze sa lupte pentru ceva ce ar putea sa o faca sa straluceasca mai mult decat acum!

    acel "el"...acel "el" iti va aprea in drum cand inima ta va incepe sa creada-n tine, sa creada-n el.


    felicitari! imi place postarea ta! e atat de fragila! >:d<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am argumente solide pe care sa i le spun inimii mele:(

      acel "el" iti va aparea in drum cand inima ta va incepe sa creada-n tine, sa creada-n el.

      In cazul asta nu cred ca acel cineva va aparea vreodata pentru ca inima mea nu crede in mine, cu atat mai putin in el. Nu e ca nu vreau ci ca nu prea pot iar motivul nu il stiu nici eu. :-??

      Ma bucur ca iti place >:d<

      Delete
  4. Stii cum se spune "Cine cauta gaseste".Nici eu nu am crezut in suflete pereche,pana in momentul in care l-am gasit.Si nu,nu esti tu de vina.E destinul...Asteapta ca-ti vine si tie randul.Te astept cu drag si pe la mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am asteptat si inca pot face asta dar omul se plictiseste la un moment dat nu?:d Eu una asa sunt.Ma plictisesc cam repede asa ca la final s-ar putea sa nu-l mai vreau :d

      Delete
  5. Orice vis poate fi implinit, singura conditie e sa crezi in el cu adevarat :P :) Zi faina iti doresc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci nu va fi implinit pentru ca eu nu pot indeplini acea conditie :)
      O zi faina si tie :x

      Delete
  6. Ar fi prea trist ca fiecare sa aiba doar o singura jumatate. Daca e batrana, necunoscuta, rea etc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm,la asta nu m-am gandit dar cred ca in acest caz acea persoana va ramane singura.Cum am spus: eu nu cred ca toti oamenii au o jumatate. :d

      Delete
  7. Si eu am avut candva vise asemnantoare si am crezut la fel ca si tine ca nu se vor indeplini dar intr-o zi pe neasteptate imposibilul a devenit posibil si mai mult decat m-as fi asteptat eu! Asa ,crede in visele tale si se vor indeplini >:D< nimic nu e imposibil. ;) inima ta va fi fericita pe deplin sunt sigura de asta in curand. Mi-a placut mult postarea. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu care credeam ca avem aceeiasi ani... dar poate avem;))
      Si daca e asa, atunci chiar ma simt extrem de dezamagita...
      Insa sper ca tu sa fii mai mare ca mine:d
      Imi pare rau dar nu pot sa fiu de acord cu tine. Multe lucruri pe care ni le dorim sunt imposibile.
      Ma bucur ca ti-a placut :x

      Delete
    2. Pai eu am 19 ani ;)) eu nu cred ca sunt atat de imposibile ,iti zic increderea e cheia. :D

      Delete
    3. Multi inainte :x
      Momentan aceasta cheie e departe de mine :))

      Delete
  8. Cu totii dorim persoane "perfecte" alaturi de noi, dar acestea nu exista... Nimeni nu e perfect, dar acolo undeva trebuie sa existe persoane asemanatoare noua, cu care sa ne intelegem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu vreau pe cineva perfect, vreau doar pe cineva pe care sa il iubesc si el sa ma iubeasca, atata tot... :d

      Delete
  9. Heei, nu pierde speranta. Stiu ca e greu, dar candva, intr-o zi din indepartatul viitor, va fi cineva cum iti doresti tu. Cel putin merita sa speri asta, decat sa fii negativista toata viata... Stiu cum te simti pentru ca si eu inca-mi doresc aceste lucruri si n-am parte de ele... N-am avut niciodata parte de ele. Dar consider ca merita sa sper!

    ReplyDelete
    Replies
    1. As vrea sa nu pierd speranta dar deja e pierduta si in momentul de fata nici macar nu mai stiu ce fel de baiat imi doresc...

      Delete
  10. Eu cred ca totii oamenii au jumatate , doar ca unii au incetat sa o mai caute !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, poate ca se poate dar uneorii cand o cauta acea jumatate e de negasit sau te respinge in momentul de fata pentru ca nu stie cine esti si se poate intampla si invers. In cazul asta este normal ca oamenii sa renunte...

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...