Sunday, October 21, 2012

Concurs!

Ca sa vezi si sa nu crezi!
Cum printr-o minune s-a intamplat sa incep sa cred in unele lucruri despre care acum 2, 3 zile spuneam ca sunt imposibile am dat peste un concurs.
La prima vedere mi-am zis ca sigur nu castig chiar daca particip.Apoi mi-a venit in gand promisiunea pe care am facut-o.Insa una e sa iti doresti sa ai un partener pe toata viata si alta e sa te inscri la un concurs de pe un blog.Deci am zis ca doar urmaresc acel blog si las un comentariu in care ma inscriu.Insa m-am razgandit si iata-ma acum scriind aceasta postare despre concursul de pe blogul Madalina`s Bookworld. E o ora tarzie in care sunt destul de obosita asa ca daca vreti sa aflati mai multe despre concurs puteti afla chiar de pe randurile acelui blog.Daca doriti sa participati sunteti invitatii mei! :x
Am vazut ca blogul ei are doar 4 luni deci vreau sa ii urez La foarte multi ani! >:D<

Categories: , , , ,

10 comments:

  1. Super concurs! :x m-am inscris si eu si ma bucur ca ai o atitudine asa pozitiva.Bafta! >:D<

    ReplyDelete
  2. Mult succes Deni :D Nici eu nu credeam in concursurile astea, aveam impresia ca n-aaam cum sa castig eu. Si-am zis ca hai sa incerc totusi. Si sa stii ca am si castigat unul :D

    ReplyDelete
  3. Multumesc de urare si mult succes! :)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...