Thursday, February 14, 2013

O fi Happy Valentine`s Day dar nu si la mine

De cand ma stiu, de cand am inteles si eu ce inseamna Happy Vantentine`s Day am zis ca nu imi place aceasta zi.Cand am mai crescut am inceput sa zic ca urasc ziua indragostilor.Astfel nu trece niciodata 14 februarie fara ca eu sa zic:Urasc ziua indragostitilor!
Poate unul din motive e ca sunt singura sau poate nu vad ce rost are aceasta zi.Cine vrea sa isi dea cadouri o poate face in oricare alta zi. Chiar nu vad rostul acestei sarbatori dar cine sunt eu sa ma pun cu ceilalti?
Poate ar trebui sa va spun ce zic toti si anume Happy Valentine`s Day doar ca la mine nu e happy.Nu a fost si ceva imi zice ca nu va fi prea repede.

Categories: ,

14 comments:

  1. Să fiu sinceră,eu la 12 ani am aflat de această zi a îndrăgostiţilor.Pentru mine e o zi normală care ţi-o petreci cu prietenii.Pff,că unii primesc sau nu scrisori/cadouri,asta e altă treabă,dar pe mine nu mă împresionează nişte bucăţi de hârtie scrise,care uneori nu au nici o valoare dacă acel "te iubesc" nu este spus din inimă. :)

    ReplyDelete
  2. hmm eu cand am aflat a fost prin generala si atunci baietii ne dadeau inimoare :)) era foarte urat pentru ca unele nu primeau nici macar o inimioara si altele aveau bancile pline:)) Dar sa trecem si peste faptul ca unele isi faceau singure inimioare cu autocolant, cred ca asa ii zice si isi umpleau pieptul cu ele :))

    ReplyDelete
  3. Denisa, rezonez din plin cu ideile tale si tin sa mentionez ca "valentine.." nu e dat o sarbatoare comerciala si inepta pe de asupra.Daca ai sentimente fata de cineva ( oricine) sau fata de ceva (orice)...de ce nu ti le-ai manifesta in fiecare zi...
    Traim intr-o lume ipocrita si absurda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am sentimente fata de nimeni si nici nu voi avea...

      Delete
  4. Se pare că toată blogosfera e ,,forever alone" de Valentine's day.

    ReplyDelete
  5. Forever alone club :)) lasa ca e bine...priveste partea buna ai facut economie:-" :))

    ReplyDelete
  6. Mda..Păi,nu eşti singura care urăşte ziua asta..ştii ce nu înţeleg ? de ce avem nevoie de o zi să ne demonstrăm iubirea.:|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macar suntem doua care uram ziua asta:)
      Nu avem nevoie de o zi.

      Delete
  7. Dupa parerea mea nu trebuie sa existe o zi speciala ca sa iti arati iubirea...

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...