Thursday, March 21, 2013

Doar o simpla oboseala

Tot eu sunt!
Nu am mai trecut de mult pe aici nu-i asa?
Am o scuza... Stiu ca am o scuza dar sincer nu o gasesc in acest moment.
Nu prea am ce sa va mai zic.Despre ce as putea scrie daca nu simt nevoia sa scriu? Simt nevoia sa dorm sa dorm si din nou sa dorm.Din pacate nu ma ajuta cu nimic dormitul pentru ca nu fizicul e obosit ci psihicul.
Pe langa lectiile de la scoala si pe langa toate informatiile pe care mi le zice o prietena legata de baiatul de care ii place, am ajuns sa am si vise care imi tulbura somnul.
Nu mai am putere sa fac nimic.
Sunt atat de multe lucruri de rezolvat iar eu aleg doar sa stau si sa vad ce se va intampla.
Viata mea nu a mai fost niciodata atat de plina cu informatii despre altii. Nu am mai vorbit despre mine de destul timp.Nici macar pe blog nu mai am putere sa scriu.
Imi pare rau ca nu mai trec pe la voi dar.... nu stiu. Chiar nu stiu ce ar trebui sa fac asa ca las viata sa decida pentru mine.
Eu am obosit insa inca am zambetul pe buze.

11 comments:

  1. atunci e bine, daca inca ai zambetul pe buze...sa ramai tot asa...
    :*:*

    ReplyDelete
  2. E clar de la vreme, cel putin asa cred eu...

    ReplyDelete
  3. E de la vreme:) Cateva reprize bune de somn combinate cu o serie de zambete rezolva :)

    ReplyDelete
  4. am revenit si eu :D te astept si pe la mine :D

    ReplyDelete
  5. Trebuie sa-ti dezvolti abilitatea de a fi singura in mijlocul multumii, de a te desprinde de altii, dedicandu-te in totalitate tie.
    Trebuie sa inveti lectia individualismului, a egoismului pur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urasc egoismul. Niciodata nu voi fi egoista chiar daca asta inseamna sa am inima plina de rani.:)

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...