Tuesday, March 26, 2013

Te vrea pe tine

Eu sunt aici.
Tu esti acolo.
Ce ne facem?
Intre noi e un drum atat de lung. Am senzatia ca va trece foarte mult timp pana cand vei veni la mine.
Sau poate voi veni eu la tine.Cine stie?
Vreau doar sa te anunt ca zambesc, ca am rabdare, ca te astept si ca inima mea e doar  a ta.
Nu ma refer la figurat. Vorbesc serios cand spun ca nu mai pot sa plac nici un baiat.Ma atrage doar fizicul si atat.
Asa ca fi fericit draga viitor partener de viata.Inima mea nu mai place. E atat de inghetata incat nici nu mai vrea sa se uite la baietii din jurul ei. Ea te vrea pe tine. Te vrea pe tine ca sa nu mai exista frica de singuratate,ca sa nu ii mai atraga atentia alti baieti total nepotriviti pentru ea.
Ea te vrea pe tine, are nevoie de tine ca sa o faci sa fie din nou vie iar tu....
Ei bine, cum am zis, simt ca intre noi e un drum foarte lung.

12 comments:

  1. Si eu simt asta.. Dar .. nu uita, cand te astepti mai putin, atunci vine fericirea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt pe jumatate fericita ca sa zic asa. :)
      Ce am scris mai sus e o dorinta de a mea. :d

      Delete
  2. fericirea vine de acolo de unde nu te astepti ...si mai ales cand nu te astepti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil asa e insa eu ma astept deja la orice:d

      Delete
  3. Ai scris atat de frumos!!! Stai linistita inca nu ai cunoscut acel baiat.Va veni intr-o zi si atunci mai discutam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! :x
      Cand il voi cunoaste prima data voi scrie pe blog.

      Delete
  4. O doamne nu pot sa cred cat de tare mi se potriveste aceasta postare!!! parca este scrisa de mine :D.
    pupici :*

    ReplyDelete
  5. sper ca il vei cunoaste cat mai repede, pe el, adevaratul EL:)

    ReplyDelete
  6. ţi-am mai spus eu, fericirea e facută pentru toată lumea...trebuie decât răbdare şi speranţă...iar ea va veni!
    :*:*:*
    >:D<

    ReplyDelete
  7. Cand il gasesti sa ne spui, speranta moare ultima... si eu il astept pe "El"-ul meu...

    Cat despre versuri, imi place cum ai asezat ideile.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...