Saturday, May 11, 2013

Si bine si rau

Am mers prin ploaie, prin fulgere si tunete, prin zile calde, prin zile frumoase.
Am mers si inca voi merge.
Poate ca nu va fi frumos, poate ca mi se va rupe sufletul sau poate ca voi fi plina de fericire si voie buna.
Important este ca am trecut peste ele uneori mai usor alteori foarte greu insa cu fiecare lucru greu intampinat, am invatat cate  ceva si majoritatea lucrurilor invatate m-au ajutat.
Nu e frumos atunci cand pe strada noastra e multa ploaie dar dupa mine nici sa fie mereu soare nu e bine.
Nu spun ca imi plac necazurile, spun doar ca daca ar fi frumos mereu am uita cum sa ne mai bucuram.

10 comments:

  1. Ce-mi place postarea asta!Aşa e,trebuie să depăşim toate momentele dificile,pentru că viaţa până la urmă e frumoasă şi trebuie să ştim cum să ne bucurăm de ea.

    ReplyDelete
  2. Necazurile si bucuriile ne formeaza personalitatea.

    ReplyDelete
  3. Ai dreptate, imi place mult, mai ales ultima imagine.

    ReplyDelete
  4. hei buna..am si eu o mica problema...ma poti ajuta si pe mine cu o mica reclama ...la blogul meu ..fiindca postezi si nu prea comenteazxa nimeni ..si ma simt aiurea singur :)) ..asta daca doresti ..daca nu , nu este nici o problema :P

    ReplyDelete
  5. Dupa zile cu "fulgere si tunete", vin zile frumoase, si dupa zile frumoase vin zile cu "fulgere si tunete"

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...